Onze tarieven

Starter

15*

/maand per gebruiker

* jaarlijks gefactureerd of 20€ per maand

  • Tot 10 gebruikers
  • Toegang tot het Web & TV +
  • Events
  • Live Chat & Email ondersteuning
  • Betaling met Credit Card

Pro

30*

/maand per gebruiker

* jaarlijks gefactureerd of 35€ per maand

  • Alle opties van Starter
  • Met zoveel gebruikers als nodig
  • Toegang op Mobiel
  • Competities+
  • Battle module
  • Punten module
  • API Toegang & 3rd partijintegraties
  • Betaling met Credit Card of Factuur+

 

Enterprise

Mail of Bel

* jaarlijks gefactureerd of, minimaal 100 gebruikers

  • Alle opties van Pro
  • 99.5% uptime garantie
  • Toegewijde Key Account Manager
  • Telefonische ondersteuning
  • Betrouwbare database
  • Executive (onderling verbonden accounts)
  • Eenmalige aanmelding
  • Betaling per factuur

+ Beperkingen kunnen gelden, klik op Vergelijk onze Tarieven hieronder voor meer details.

Veel gestelde vragen

KAN IK SALESSCREEN GRATIS PROBEREN?

We gaan altijd met onze potentiële klanten in gesprek om een beter inzicht te krijgen in de uitdagingen waar de organisatie mee wordt geconfronteerd. Vervolgens geven wij een demo, hoe SalesScreen kan helpen de uitdagingen aan te gaan. Na deze introductiebijeenkomst bieden wij u een 14-dagen proefversie van SalesScreen aan.

WAT IS EEN 'GEBRUIKER'?

Een gebruiker is een werknemer in uw bedrijf die kan inloggen met een e-mailadres en wachtwoord op het SalesScreen account van uw organisatie. Als u besluit het account van een gebruiker te deactiveren (bijvoorbeeld als de werknemer niet langer onderdeel van uw bedrijf is), stopt u de facturatie voor de betreffende licentie.

HOE SLUIT IK MIJN TV AAN SALESSCREEN?

Een Tv-scherm kan worden aangesloten op uw account door het op een computer aan te sluiten waarop onze Google Chrome App is geïnstalleerd. U kunt ook een Google Chrome box bij ons bestellen die vooraf voor plug-and-play is geconfigureerd met uw account.

WELKE VORMEN VAN BETALING ACCEPTEERT U?

We hebben ondersteuning voor online betaling met VISA, Mastercard en American Express debet- en kredietkaarten. Betalingen worden veilig verwerkt door Stripe, een alom bekende betalingsinfrastructuur gebruikt door bedrijven zoals Twitter, Pinterest en Salesforce. Betaling via factuur is ook mogelijk voor de Pro- en Enterprise-klanten met een goede rating, maar is onderworpen aan de goedkeuring van ons en te herzien.

IS DE INTEGRATIE MET MIJN BESTAANDE CRM GRATIS?

Pro- en Enterprise-klanten kunnen kosteloos gebruik maken van onze API voor integratie van hun bestaande systeem. Daarnaast ondersteunt SalesScreen een handvol integraties. Bezoek onze integratie pagina voor meer informatie.

WAT IS EEN 'EVENT'?

Events oftewel gebeurtenissen worden gebruikt om belangrijke mijlpalen in te stellen, die belangrijk voor uw bedrijf zijn en brengen leuke vieringen die voor iedereen te zien zijn wanneer deze worden bereikt. Houd er rekening mee dat uw abonnement, gebruik van events die tegelijkertijd actief mogen zijn, limiteert. Meer informatie over ‘Events’ oftewel dat events beschikbaar zijn.

Vergelijk onze tarieven

Starter
Pro
Enterprise
Algemeen
Gebruikers
Tot 10
gebruikers
Zoveel als nodig
Events
Competities
Competitie Formats
13
allemaal
Battle Module
Punten Module
SalesScreen op het Web
Dashboard
Bedrijfsfeed
SalesScreen op TV
Aantal ondersteunde schermen
2
10
20
Dia sjablonen
5
10
ongelimiteerd
SalesScreen op Mobiel
iOS en Android App
Additionele voordelen
Ondersteuning
Live Chat & Email
Live Chat & Email
Live Chat & Email & Phone
Betaling met credit card
Betaling met Factuur
Mogelijk met een positieve krediet beoordeling
Mogelijk met een positieve krediet beoordeling
Toegang tot SalesScreen's API
Integratie met ondersteunde CRMs
Uptime garantie
99.5%
Toegewijde Key Account Manager
Betrouwbare Database
Executive Level
Eenmalige aanmelding